top of page

Glenn Michel van de Tir Safari


Eén ding staat vast voor Glenn: hij zal altijd de kermis blijven doen.

Dat zegt hij vol overtuiging en met heel veel plezier in zijn ogen. 'Ah ja, wij brengen plezier, hé. Ik doe alleen maar werk dat ik graag doe. En op de kermis is

het plezant. Dag in dag uit. Mensen komen naar hier om plezier te maken. Hoe fantastisch is dat?', glundert Glenn. Het andere kent hij ook: werken op een vaste plek. Dat heeft hij een paar keer gedaan tijdens het winterseizoen . 'De eerste week was dat tof, het was eens iets anders. Maar vanaf de tweede week begon ik al af te tellen om weer te kunnen vertrekken.' lacht hij. Net zoals bijna al zijn collega's, komt ook Glenn uit een kermisfamilie. In totaal hebben ze vijf zaken. Geen enkele molen, maar allemaal spelkramen. 'Ik amuseer me ermee, ik maak graag mensen blij. Daar doen we het toch voor, hé. Als mensen winnen en ik hun blije gezichten zie, is mijn dag goed. ' Wel, lieve lezer van deze blog .... Glenn maakt ons graag gelukkig, maar nu kunnen wij ook iets voor hem doen. Tussendoor heeft hij me verteld dat hij morgen, 21 augustus, zijn verjaardag viert. 29 jaar wordt hij. Need I say more? ;-)


bottom of page